Realizacje

GAZ 69M (1976)

Pięknie odrestaurowany radziecki terenowy samochód ciężarowy GAZ 69M wyprodukowany w zakładach Gorkowskij Awtomobilnyj Zawod (ros. Горьковский автомобильный завод). Do 2014 r. samochód wykorzystywany był do prac leśnych.

Remont i konserwacja realizowany był w latach 2014-2019. Prace obejmowały m.in. prace blacharskie i lakiernicze, wymianę zużytych części eksploatacyjnych bez wymiany zasadniczych zespołów i układów części.


JAWA 50 Pionyr 220.1 (1979)

Zachowany w oryginale egzemplarz w 2020 roku sprowadzony został do Polski z Czech. Po tzw. pierwszym właścicielu z przebiegiem 890 km … W pełni sprawny technicznie, kompletny. Wymianie poddane zostały podstawowe części eksploatacyjne, konserwacji poddane zostały rama i blachy nadwozia.


Jaguar XJ6 X300 Sovereign (1995)

Klasyczna limuzyna zaprojektowana jako flagowy model wytwórni w Coventry w połowie lat 90-tych XX wieku. X300 był pierwszym samochodem w historii brytyjskiej motoryzacji, w którym do spawania elementów nadwozia użyto robotów. Był to również ostatni seryjny Jaguar, w którym użyto 6-cylindrowego silnika rzędowego. Pojazd jako sprawny technicznie sprowadzono do Polski w 2017 r.


Romet Komar 2350 (1972 )

W latach 1972 – 2018 w rękach pierwszego właściciela z Górnego Śląska. Po zakupie przez prywatnego kolekcjonera poddany gruntownej naprawie i konserwacji, po której odzyskał blask i pełną sprawność techniczną.


SFM Junak M10 (1962)

Fantastycznie zachowany, niemalże w 100% kompletny w oryginalne i historyczne części polski Junak M10 z 1962 r. W pełni sprawny technicznie.


FSO Warszawa 223 (1968)

W latach 2019 – 2021 pojazd poddany został kompleksowej odbudowie obejmującej nie tylko wnętrze samochodu, ale także prace blacharskie przy nadwoziu i odbudowę silnika. Po dwóch latach prac Warszawa 223 znowu jest w pełni sprawna technicznie i niedługo – dopuszczona do ruchu!